Nedir bu Marka Sevdamız?

Yazar: King_Wolf Security Pages 4 yorum 28 Kasım 2009 Cumartesi

Geçtiğimiz günlerde dershanede bir olay yaşadım onun için kızdım bloguma bır makale daha düştü dershanede bir arkadaşım çok yakın arkadaşım sigara içerken yanıma geldi bana şunu dedi ya barış sen hala nike mi takılıyorsun devir değişti oğlum bu ne yaa tam böyle konuştu.Dedim ki peki ne takılıcaktım dostum demezmi converse takılcan oğlum bu ne ya felan yaptı.Düşünüyorumda biz nereye gidiyoruz bilmiyorum bırak converse vs önemli değil benim için ama demek iskarpin giyince adamlar selamı kescek :) dershanede bır protesto başlattık bızım sınıftakı erkeklerle gittik iskarpin aldık 10 kişi :-) sonra millet bize özendi herhalde bütün dershane iskarpin takılıyor kızı gördüm mü ya ecem bu ne yaa sen halen converse mi takılıyorsun diyorum kıza :D bızım arkilerde kızım çok geri takılıyorsun modayı takip et dedi :=) her şey güzel gidiyor şimdilik :-) bu arada ps de ben hazırladım ayakkabıyı nike bu işede el atsın yoksa kıro oluyormuşuz
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 4 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
eSKiSiBeN dedi ki...
28 Kasım 2009 14:21

süper valla eline sağlık kardeşim:D

Problematic Man dedi ki...
29 Kasım 2009 03:55

:Dharik aabi çok haklısın :D

Fantastik dedi ki...
30 Kasım 2009 12:57

koptum amk :D:D ecem bu ne ya sen hala conversmi takılıosun ayakkabı modası geçecek sigara modası baslıcak lark içenleri dövecekler yakında amk :d

ByMusti dedi ki...
11 Aralık 2009 09:47

ps anlayısın harıkaymıs gercek sandım wallaha :D tbrkler guzel makale

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması