Martin Cooper Cep Telefonunu icad eden kişi

Yazar: King_Wolf Security Pages 4 yorum 9 Kasım 2009 Pazartesi
Bu adamı tebrik mi etmeliyiz yoksa bu adama küfür mü etmeliyiz ikisi arasında ikilemde kalan sayın okurlar;

Cep telefonunu bu adam cep telefonunu üretirken böyle olucağını düşünmüşmüydü bilmiyorum o cep telefonunu uretirken insanların bu aleti oyuncak olarak kullanmasını istiyormuydu ? Herkesin elinde bir telefon üstelik bitmek tükenmek bilmeyen kampanyalar insanlar hayatının özellikle öğrenciyse %90'nını cep telefonuyla yaşıyor örnek vermek gerekirse bir arkadaşımdan alıntı yapayım odada otururken muhabbet üzerine muhabbet anlattı bize işte dedi ki sevgilimden ayrıldığıma üzülmüyorumda telefonumu arayan soran yok canımı sıkan bu :) o kadar bağımlı olmuşuz ki artik bunu neye bağlarız bılmıyorum telefonun titremesini o kadar çok istiyoruz ki hatta titremeyince morelımız bozuluyor kımse arayıp sormuyor diye mutlaka sırf bu yuzden yenı sevgılı bulanlar ya da sevgılısıyle barışanlar bıle olmuştur :))
Eskiden ne kadar güzelmiş :) 1 kilo telefon 20 dakikalık batarya ondan sonrası gel keyfim gel :)) ya teknolojiyi seviyorum ama abartılmasından yana değilim hayatımızda bu kadar anlamlı kılmayın bazı şeyleri.Teknolojik aletleri kullanmadıgınızda bir eksiklik olmasın hayatınızda...
Telefona kamera konması müzik çalması hele hele i-pon gibi bir teknoloji harikası aletlere sinir oluyorum fotoğraf makınası ureten adama yazık değil mi? mp3 çalar üreten adama yazık değil mi? hayatı küçücük bır kaba sığdırmak ancak Türk insanını mutlu eder çünkü hem avantajlı hem daha rahat değil mi :)) Bilmiyorum ben açıkcası telefon konusunda bıraz kızgınım Martin Cooper'a ama o bulmasaydı bır başkası mutlaka bulurdu o yüzden birşey söylemenın anlamı yok :))
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 4 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
Adsız dedi ki...
9 Kasım 2009 02:44

:)))
Teknoloji insanlık için olmalıdır , insanlık teknoloji için değil bence de.
Teşekkürler güzel yazı.

King_Wolf Security Pages dedi ki...
9 Kasım 2009 02:46

haklısın adsız sözüne katılıyorum

Adsız dedi ki...
9 Kasım 2009 02:50

Çok haklısın dostum, Martin cep telefonunu icat ederken bu baş döndürücü teknolojiyi hesap edebildimi acaba... Teknoloji iyi tamamda insan birazda nostaljiyi özlüyor...

Ben askerlik yaparken (yaşım 44) kız arkadaşımla normal telefonla konuşabiliyordum. ama şimdi öylemi pess doğrusu diyecek söz bulamıyorum.

Bakalım bu hızla teknoloji bizi nerelere götürecek.. İzleyip göreceğiz...

King_Wolf Security Pages dedi ki...
9 Kasım 2009 03:00

Uzaya canı sıkılan gidicek artık :P

hanım canım sıkıldı uzayda tur atalım mı?
: atalım bey benımde canım sıkılmıştı zaten

:)))

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması