Hayattan bir ders daha

Yazar: King_Wolf Security Pages 6 yorum 15 Kasım 2009 Pazar

Sinan kardeşimin blogunda dolaşırken bır konusu gözüme çarptı merak ettim girdim içeriye bir site var ve açıklamada bulunmuş sitenin içeriği bir dünya haritasından oluşmakta.Ve tahmin edin bu haritayı o siteye neden koymuşlar?
Cevap veriyorum : haritada dünyanın her bır yerındekı hastahanelerın raporları uzanıyor.Doğum ve ölüm raporları.Dünya üzerinde saniyede doğan bebeklerin ve saniyede ölen kişilerin sinyalleri geliyor.Sinanda oturup düşünmüş bende uzandım şöyle yaktım sigaramı sigara bitinceye kadar izledim çok garip birşey yahu bir doğuyor bir ölüyor yaşam bu gerçektende çok ders alınacak bir site içimdeki duyguyu aktaramadım ama sizde bir oturum 5 dakikanızı ayırın
Site: http://breathingearth.net/
Doğan : beyaz sinyal
Ölen : siyah sinyal
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 6 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
HENRYAPO dedi ki...
15 Kasım 2009 16:41

Türkiyede Kıpırdama Yok :D

Adsız dedi ki...
15 Kasım 2009 23:26

Bende merakla girdim siteye ve uzun bir süre gözlemledim hemen her yerde Türkiye de dahil kıpırdama var arkadaşım. Çok değişik ilginç bir şey yapmışlar siteme de koyacağım bu siteyi her kes mutlaka görmeli..
Hayatın gerçeği bu dostum o saniye bir insan dünyaya gelirken aynı saniye de bir insan ölüyor.Hayat aslında o kadar kısa ki insanoğlu bunun farkında değil yada işine gelmiyor..Bir para hırsı bürümüş gözlerini başka bir şey düşünemez olmuş.Şimdi aklıma bir söz geldi...

Hiç ölmeyecekmiş gibi dünyanızı
Yarın ölecekmiş gibi ahiretinizi düşünün...

Adsız dedi ki...
16 Kasım 2009 01:51

Hiç ölmeyecekmiş gibi dünyanızı
Yarın ölecekmiş gibi ahiretinizi düşünün...

Kazım dedi ki...
17 Kasım 2009 06:46

Gerçekten akıl almaz birşey

Adsız dedi ki...
18 Kasım 2009 05:02

ya gerçekten çok güzelmiş anlam verılmıyo0r h4y4t4

ByMusti dedi ki...
11 Aralık 2009 09:54

ben turkıyeyı goremedım guzel bır paylasım olmus tskler King_Wolf

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması