Güneş Bir Batar Bir Doğar

Yazar: King_Wolf Security Pages 4 yorum 13 Kasım 2009 Cuma

Hiç öyle uzatamayacağım.Girdiğim son sınavda başarısız oldum bu yüzden artık netle birlikte bilgisayar hayatıma son verıyorum.Neti kapattırıp bilgisayarımı satacağım bir çok iş yaptım bu gune kadar hepsınde başarılıydım ki belirli noktalara geldik.Tüm herkese hakkım helal olsun.Herkes hakkını helal etsin.Kendinize çok iyi bakın bıraktığım gibi kalmasın bakayım sanal :P

Size bir şey söyleyebilirim oda yaşayıp gördüğüm gerçek : '' Bilgisayara verdiğim değeri derse verseydim daha iyi yerde olurdum bundan eminim ama bu sene herşey istediğim gibi olucak İNŞALLAH daha sıkı çalışmaktan geçiyor bu iş ''

Selamun aleyküm görüşürükkk... :))))

Not : Bloguma yıne makaleler eklerim internet cafeye gideriz herhalde arada bır canımız sıkılınca :))
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 4 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
Despotizm dedi ki...
14 Kasım 2009 02:41

En doğrusu kardeşim allah yardımcın olsun...

eSKiSiBeN dedi ki...
14 Kasım 2009 03:09

Bilgisayar kullanımı beynin her kısmı kaplamış biri olarak şunu söyleyebilirim ki. 21 yaşına geldiğim bu döneme kadar bana bilgisayarın verdiğini ailem veremedi. Bazen tek dostum bilgisayar oldu. Bazen tek düşmanım yine oydu. İnsanlar ile makinalar arasında duygusal bir bağ olmaz diyenler olabilir ama ben buna inanmıyorum. Kendisi beni dostlarımdan ailemden ve diğer insanlardan daha çok rahatlatıyor. Ona karşı konuşuyorum. Onunla gülüp Onunla Eğleniyorum.. Bu zamana kadar bana hiç ders çalışma demedi. Bana ders çalış diye baskıda etmedi. Beni bana bıraktı. Kullanırsam seninim. Kullanmazsanda küsmem, kullandığında seninleyim dedi. Bizim ders çalışmamızın sebebinin bilgisayar olduğuna inanmıyorum. Bizim ders çalışmamamızın sebebi kendimiziz. Kendimizi şartlamıyor yada ders çalışmak için bir neden bulmuyoruz. Bilgisayarı gerekli şeylerde kullanmış olsak ki faydaları bitmek tükenmeyecek kadar fazladır meredin. Bu şekil hayatımızda bize sorun teşkil etmez. Köstek yerine destek olur. Ruhsal durumumuzdan kaynaklanıyor bilgisayarın başından kalkmamız. Sevdiklerimiz sözde bizi sevenler bizi bilgisayar ile içli dışlı olmaya itiyorlar. Yalan mı? Değil. İnsan niye geldiğinde evine dire bilgisayarının power tuşuna basarda basmazdan evvel aileden birine selam vermez? Sorun bilgisayar damı yoksa bilgisayarın bize verdiğini veremeyenlerde mi? Ben ailemle vakit geçirmeyi daha çok istiyorum ve rahatlıkla bilgisayar başından kalkıp gidip istediğimi yapıyorum.(Bilgisayar başında bir işi halledeyim diye saatlerce çişimi tutmam dışında :D ) yani sorun bilgisayarda değil. Sorun kendimizde biz bizi bitiyoruz. Bilgisayarı bırakmaya vereceğimiz veya ondan kurtulmaya ayıracağımız uğraş vaktini ve gücünü kendi ruhsalve hayatı yaşayış tarzımızı düzenlemeye versek eminimki bilgisayar bir ileri teknoloji aracı olacak bizim için neyse çok uzattım saygılar

eSKiSiBeN
Ortalarda Dolaşan Sıradan Bir "BeN"

King_Wolf dedi ki...
14 Kasım 2009 03:20

etkileyici açıkcası hak verdiğim tarafları var ama şöyle bırşey kı aklımızı onda bırakıyor yanı geçiyorsun bir iş başına açıkcası o kadar bağlı bırı değilim ben ama zamanın nasıl geçtiğinin farkına varamıyorsun bılgısayar başında hıc sıkılmadan 24 saat oturabilirim ama hiç sıkılmadan 24 saat ders calışamam bu meredin verdiği rahatlığı hıc bırşey vermiyor :))))) ama bır sure kullanmamakta yarar var :))

th4bombeR dedi ki...
14 Kasım 2009 06:09

ah wolfum keşke bende yapabilsem bunu ama lanet olsunki yapamıyoırm kendime bi sınırlama koymaya çalışıyorm galiba başarılıda oldum ama tam olamıyorm yine hafta içi hiç oturmamaya çalışıyorm ama yine oturuyorm neyse fazla uzatmadan en iyisini yapıyosn.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması