Babasini google’da aradi ve buldu

Yazar: King_Wolf Security Pages Yorum Yap 14 Kasım 2009 Cumartesi
ABD’de 30 yillik baba-kiz ayriliği son buldu. Eşiyle boşanan ve yeni doğan kizinin izini kaybeden babayi, kizi google sayesinde buldu.WASHINGTON – Boşandiktan sonra yeni doğan kizinin izini kaybeden baba, kizina internet sayesinde kavuştu.

Amerikan televizyonlari WGCL-TV ve 11Alive, Amerikali Scott Becker ve 30 yaşindaki kizi April Antoniou’nun ilginç buluşmasina yer verdi.

Babasinin adini, arama motoru Google’da defalarca arayan ancak bu isimden çok kişinin olmasi ve babasi hakkinda çok fazla bilgiye sahip olmamasi nedeniyle aramalari boşa çikan Antoniou’nun aklina kisa zaman önce başka bir fikir geldi.
Google’a “Scott Robert Becker, April’i ariyor” yazan Antoniou’nun karşisina 7 yil önce babasinin kurduğu “www.aprilbecker.com” sitesi çikti.

April, Becker’in siteye yazdiği, “Sevgili April, bu mesaji okursan, april@aprilbecker.com adresine e-posta gönder. Ben senin babanim, seninle konuşmayi çok isterim” yazisini okudu.

Bu sayede kiziyla 30 yil sonra bir araya gelen Becker, “April doğduktan birkaç ay sonra eşiyle boşandiğini ve kizinin izini bulmak için özel dedektiflere onbinlerce dolar verdiğini” belirtti.

Becker, “Onu bulamiyordum. Annesini bulamiyordum… Belki bir gün kizimin adimi Google’da arayacağini düşündüm, belki bu şekilde beni bulabilirdi” dedi.

Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıya yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan siz olun!
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması