Başbakan Amerika'da aşı olacak

Yazar: King_Wolf Security Pages Yorum Yap 14 Kasım 2009 Cumartesi

Ankara kulislerinde ilginç bir iddia ortaya atıldı ve ‘’Ben aşı olmayacağım’’ diyen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın 7 Aralık’da yapacağı ABD gezisi sırasında, bu ülkede kullanılan aşılardan olacağı öne sürüldü.

Haberin devamı için tıklayınız

Böyle bir başbakan olur mu ya? Neymiş amerikada olurmuş doğru ya sen başbakansın sen amerikada olucaksın tabi.Kardeşim halka sövermiş gibi hareket ediyorsun Türkiye'de kullanılan aşı ne olduğu belirsiz dimi lan ben amerikadakı sağlıklı olanını olayımda halk ne b.k yerse yesin dimi?
Yazıklar olsun senı seçenlerede sanada.
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıya yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan siz olun!
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması