Kurban Bayramınız Mübarek Olsun

Yazar: King_Wolf Security Pages 11 yorum 26 Kasım 2009 Perşembe

Minareden atladım da geldim bayramınızı kutladım da geldim :)
Bu bayram yine bir öncekinden farklı geçmeyecek bir önceki bayramdada morellerim bozuktu yine aynı nedense benim bayramlarda içimde her zaman bir burukluk oluşuyor hiç bir zaman bunun cevabını bulamadım artık içimizdeki o dertlerden 1 günde olsa sıyrılamamaktan mı anlamış değilim.Sıradan bir gün olmamasının tek farkı mübarek bir gün olması.Yine kurbanları kesicez derilerini THK ' ye bağışlayacağız.El öpücek el öptüreceğiz bir sürü yiğenim var hepsı elimi öpüyor orası çok hoşuma gidiyor ancak birde para verme kısmı olmasa :P Evin kapısına kapalıyız yazısı asmayı düşünüyorum ne dersiniz bu konuda :P şaka bir tarafa gerçekten dikkatli olmamız gerekenler var onları konuşalım blogda değil mi:)
1-> hayvanı kesiyorum diye olayı kırk pınar güreşlerine çevirmeyelim
2-> Uyulması gereken iktidamlara uyalım ki olay nizamınca gerçekleşsin
3-> Kanı iyice izleyelim ki içimizdeki kan görme aşkı azalsın :b
4-> Hayvanın 4 bacağınıda bağlamayın onunda can çekişme ihtiyacını karşılaması gerekıyor
5-> dedemin taktiği uygulayın 3 bacağını bağladıktan sonra öndeki bacağından assılmak suretiyle devrilmesini sağlayın
6-> Kücüklere para verin ( arkanızdan cimpirik demesinler)
7-> baklava ikram edin ( ben gibiler mutlu olsun )
8-> El öpün domuz gribi vs tınlamayın bişey olmaz
9-> Bayram namazındakı o ferahlığı yaşamayı unutmayın :)) gerçekten uyumaktan bır süre vaz geçin çok değişik oluyor her bayram namazında bır farklı oluyorum
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 11 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
eSKiSiBeN dedi ki...
26 Kasım 2009 15:19

Herkesin Kurban Bayramı Hayırlara Vesile Olsun.

King_Wolf Security Pages dedi ki...
26 Kasım 2009 15:21

Amin Ecmain Abey

İsmaiL dedi ki...
26 Kasım 2009 15:53

hehe çok güzeL hareketLer bunLar =))

Tüm İsLam ALeminin Kurban Bayramı mübarek oLsun..

61Tugi dedi ki...
27 Kasım 2009 00:46

Herkezin Kurban Bayramını Can-I Gönülden Kutluyorum Başta Kinq_Wolf'ün tabikide :P

TEMP! dedi ki...
27 Kasım 2009 13:49

tüm islam aleminin bayramı mübarek olsun..

King msn qel işimiz var :Q

Google Amca dedi ki...
28 Kasım 2009 13:08

Bu müslümanlar bayram yapar. Bayramda tatil olur. Tabi tatilde gençler ne yapar internete girer. Benim siteminde hiti artar. Paraları kırarım. Tahtımda Zevkle Otururum. I love Bayram.



(eSKiSiBeN)

King_Wolf dedi ki...
28 Kasım 2009 13:17

siteme hoş geldin google ded hıh

Google Amca dedi ki...
28 Kasım 2009 13:24

Asıl sen benim siteme hoşgeldin. Blogspot benem oğlim benem. Buraların kralı benem. Bu toypaklar hep bana ait. Görüyon mu sen sitene gelen botyiğitleri. Adamın sitesini indexleyler valla.

King_Wolf dedi ki...
28 Kasım 2009 13:26

google dede bayram hedayem olsun bu blogspotu bana ver :B

Google Amca dedi ki...
28 Kasım 2009 13:29

Al yeğenem al. Bu siteyi seni çekemeyen hırboların bir tarafına anten diye çakarsın. Bayram hedayenimi eksük tutaruz hiç. Bir dahaki ırmazan sen dahada doldur hacklediklerim katagorisini de botyiğitlerim cümle aleme gösteysinler yeğenem gingin marefetlerini.

King_Wolf Security Pages dedi ki...
28 Kasım 2009 13:37

:))) tenk yu dede

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması