Facebook'ta gümbürtüye geldi

Yazar: King_Wolf Security Pages 4 yorum 24 Kasım 2009 Salı
Geçmiş günlerde facebookta yayılan virüs tüm dünyada kendisini konuşturmaya devam ediyor :) Aslında geçmiştede var olan bir virüs bu facebookta bir profil oluşturulmuş profil resmi çıplak bir bayan resmi ve ateşli birşey görmek istiyorsan tıkla bebeğim yazıyormuş ( bence en fazla Türkler yemiştir bu virüs'ü )
Simon Axten yaptığı açıklamasında virüs'ün büyük bir bölümünü himaye altına aldıklarını ve ellerinden geleni yaptıklarını söylemiş baksen :)))
aslında konuyla alakam yok gibi ( facebook) kullanıcısı değilim ama benim değinmek istediğim noktalar farklı.
Facebook sayesinde Türk insanı herşeye tıklamamanın gerekliğini anlamış olması sevindirici bir şey :) Niçin teknoloji'nin kara sayfasına bakmak için dilimizin yanmasına gerek duyuyoruz gerçekten çok merak ediyorum.İnsanlar için tehlike oluşturucak etkenler konusunda neden bir ön bilgi sahibi değiliz gerçekten anlamış değilim bu sadece virüs için değil mesela ben bir kaç örnek vereyim siz kendinizi sorgulayın
Örn1: Sigara sağlığa zararlıdır.
Peki neden sağlığa zararlıdır hangi biriniz bunu açıp internet sitesinden okudu ki? 100 lerce zehir varmış peki kardeşim o zehirler neyimize zarar veriyor ne etkisi var hiç araştırdınız mı?
Örn 2: Ayakta bevl etme prostat olursun.
Tamam prostat olurumda neden ayakta bevl edince olunuyor bu kanser? Hiç araştırdın mı? Size eğer ayakta işerseniz ömrünüz boyunca her yerde işeyeceğiniz söylenir peki neden? :)))
Biraz araştırmamız lazım diyorum
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 4 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
eSKiSiBeN dedi ki...
24 Kasım 2009 15:28

haha güzel konu :D | ben ayakta işemiyorum valla çükuma düşkünüm:D sigarada içmiyorum o beni içti hep zaten :S

King_Wolf Security Pages dedi ki...
24 Kasım 2009 15:40

eSKiSiBeN katılıyorum sana :b

Fantastik dedi ki...
25 Kasım 2009 02:22

öldürsün amk sigarası prostat da oluyum :d giriyomu giriyo problem yok o zaman XD ama o linke tıklayanların salak olduklarını bilmelerini isterim D virüs ün içeri neymiş onuda yayınlasana bi sen bulun kng :D

King_Wolf dedi ki...
25 Kasım 2009 04:12

kardeşim virüsün içeriği işte profilinde reklamı oluyor :) ona tıkladıgın an senle arkadaş olmuş gibi oluyor senın arkadaşlarında tıklıyor vs aynı msndekı o rarlı virüs gibi amaç en son evrede reklamın gözüne vurmak :))

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması