Windows: Unutulan 'Tümüne Hayır'

Yazar: King_Wolf Security Pages 2 yorum 6 Ekim 2009 Salı



windows'un unuttuğu bır buton :) 2 veya daha fazla dosyayı, başka bir klasöre taşıyorsanız ve aynı dosyalar o klasörde mevcutsa, karşınıza bir uyarı çıkar ve dosyaları değiştirmek isteyip istemediğinizi sorar. 4 seçeneğiniz vardır; ‘evet, tümüne evet, hayır, iptal‘. Peki ‘Tümüne Hayır’ nerede?

Bizde windowsun unuttuğu bu butonu kendımız bulalım :) arkadaşlar shift tuşuna basılı halde hayır butonuna basarsanız '' Tümüne Hayır '' Fonksiyonunu gerçekleştirmiş oluruz windows unutur biz unutmayız :)

Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 2 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
Adsız dedi ki...
6 Ekim 2009 07:46

Ben bunu bılmıyordum gerçekten işimize yarayacak birşey yoksa tek tek hayır demekten bıkıyordum mp3 playere şarkı atarken çok sık yaşıyordum bu sıkıntıyı

( Ahmet )

SneakyWolf dedi ki...
22 Kasım 2010 01:39

iptal var ya..tümüne hayır diyene kadar...
olması gereksiz iptale bastığında tümü hayır olur

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması