Google Bize Logo Yapsana...

Yazar: King_Wolf Security Pages 2 yorum 5 Ekim 2009 Pazartesi
Googlenın 2007 den bu yana projesınde gerçekten bır bırınden harıka bır bırınden gorsel bannerlerıne rasladık bu sene yenısı duzenlenen projeye katılım oldukca fazla geçen senenın bırıncısının bannerıde gerçekten güzel olmuş ama ben daha iyisini yapabilirdim :P bu sene katılmayı düşünüyorum felan dermişim ama k1ngdevil katılsın kazansın :P


Yarışmayı kazanan resım karşınızda diğerlerini görmek için tıklayınız
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 2 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
Adsız dedi ki...
6 Ekim 2009 09:16

keşke katılsaydım :P

K1ngDeviL dedi ki...
17 Ekim 2009 10:47

Katılıcam Lan Söz Kanka xD Senın İçin Kazanıcam xD

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması