Windows 7 tema Transformation Pack

Yazar: King_Wolf Security Pages Yorum Yap 6 Ekim 2009 Salı

Windows 7 için yeni çıkarılan temalardan en beğendiğim bu arkadaşlar abime kurduk bunu gerçekten mükemmel benzerlikler birebir denilebilicek kadar var görsel görüntüleri başlat menüsü arkaplanlarıyla bırlıkte farkı size hissettirebilicek şekilde hazırlanmış seslerdede benzerlik söz konusu insanın bilgisayarı kullanışının iştahını getiriyor windows vista ile benzerlikleri gündeme oturabilicek bir şekilde beğendim :)... yorum kendi yorumum ama konuyu bır arkadaşımızın blogunda gördüm kaynağına gitmek için tıklayınız

Neler var :

-Windows Se7en Tema
-Windows Se7en Başlat Menüsü
-Windows Se7en Toolbar
-Windows Se7en Dock
-Windows Se7en Duvarkağıtları

Vienna Transformation Klasöründe Bulunanlar:

-Açılış Ekranı
-Vienna Masaüstü
-Duvarkağıtları
-Eklentiler
-Sesler

Programı indirmek için tıklayınız
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıya yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan siz olun!
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması