Türkcell 3G VınN!

Yazar: King_Wolf Security Pages Yorum Yap 13 Ekim 2009 Salı






Bu 3G ile esen rüzgar Türkiye'yi çok değişik bir şekilde savurdu.Türkcell'in ilk reklamını aslında çok beğenmiştim.Günümüzde reklamlarda ne kadar saçmalarsak o kadar ilgi görürüz metodu uygulanmakta aslında çok yanlış bu izlenme sebebi insanların gülme ihtiyacını karşılayamamasından kaynaklanıyor.Artık reklamlar o kadar saçma ki bloguma katagori açmayı bile düşünüyorum bunun üzerine :) ama Türkcell'in reklamına dikkat ettiyseniz Merak etmiyor musunuz? Diye 1 ay onceden başladı insanları meraklandırmaya toplum yapısı olarak gerçekten meraklıyız Türkcell reklam editörü gerçekten akıllıca bir reklam çekmişti ben aslında boyle bır reklamla olabiliceğini eskiden düşünen bir kişiydim ve başardı 3G daha oncede bahsedılmişti vodafone ile neden sizce bu kadar tutulmamıştı?Çünkü merak uyandırmıyordu sıradanmış gibi gösterildi tebrik etmek gerekir bu konuda türkcell'i adamlar bizi meraktan çatlatıcaktı ki vurdu dibinden şimdi 3g aslında çok yararlı bakın bu usb modem çok lazımdı benım aklımda yapılabilicek projelerimden bir tanesiydi bu :=) yani vizon tele olayına dönmesinde şerefsizim düşünmüştüm bunu :P olması gereken birşey arkadaşlar evden,işten,okuldan,her yerden artık internete bu kablosuz usb modem ile 3g hızında bağlancaksınız artık faturası ne olur bılmıyorum ben beklemeyi seven birisiyim 3g de telefon şirketleri yarışacak internet daha ucuz olucak bakın görün :P Sabır edin derim ben....
Aslında bıraz once demiştim ya sizlere bahsettiğim bir proje idi.Bir projem daha var bu 3g ye ait laptoplar çıkartılabilir modem içinde olur ve ttnet üyeliği gibi bir üyelik açılıp modemımızı pc nın içinde taşıyabilirz ya da hafıza kartı socketi bırakırlar hafıza kartı verirler bize hem yük olmaz :P çok mu hayal kuruyorum yoksa çok şey mi istiyorum sizce :))))))

neyse bırde baz istasyonu verıyorlar bıze :D arkadaşlarımızla ağımızı paylaşmak istiyorsak başka bir detay daha çıkarmış türkcell.Artık bu ınterneti ortak kullanacağız :=))
ahanda resmi :





Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıya yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan siz olun!
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması