Asabiyim

Yazar: King_Wolf Security Pages 3 yorum 10 Ekim 2009 Cumartesi

Bazı şeyleri oturup düşündüm artık.Son dönemlerde artan sorunlarım psikolojik sorunlara yer açtı gün geçtikce kendimi kaybediyor ve etrafımdaki insanlarla kavga ediyorum sebebini bilmiyorum pişmanda olmuyorum açıkcası bunada bir sebeb bulamıyorum haksız olduğum olaylarda bile artık haklıymışım gibi hissediyorum bu yazıyı okuyup dersini aldı diyenler şaşırmayın sizin için yazmadım bunu sizlerle olan her tartışmamda haklıydım.Realde tanıdığım herkesi üzüyorum iyice a sosyal birisi oldum güneşi görünce gözlerim kararıyor o kadar yani bazı isteklerim var gerçekleşmiyor gerçekleşmedikce kendimi daha fazla üzüyorum bana normal bır konuda 2-3 kere tekrar ettirin cabucak sinirleniyorum kendime hakim olmak için ne yapmalıyım yardımcı olabilicek varsa yorum atabilir.Kendime daha fazla dikkat edeceğim iki şeyden birini tercih edeceğim ya insanlardan uzak duracağım ya insanlarla olacağım.Mutlu değilim açıkcası bundan insanları üzmek istemiyorum artık
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 3 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
xx dedi ki...
10 Ekim 2009 09:32

Sacını sakalaını kesiceksin sigortalı bir işe girceksin

Adsız dedi ki...
10 Ekim 2009 11:30

yaşadıgın olay bnmde daha önce basıma gelmişti bende arastırdım snn gibi sonra şöyle bir yazı buldum delikanlı bi genc varmıs sürekli çevresindeki insanlarla kavga ediyormus her gün aqzı yüzü kırık eve geliyormus babası bi gün kolundan tutmus bi tahta kalbin önüne götürmüş oqluna demişki gün içerisinde etigin kavga kadar buraya çivi çakıcaksın neyse çocuk çakmıs çakmıs sonra çivilerin artıgını gördükce morali bozuluyormus kendine çeki düzen vermiş ilk gün daha az çivi çakmıs 2. gün dahada az 3. gün hiç çakmamıs bunu gören babası gene bunu tahtanın önünen götürmüş oqluna demişki kavga etmedigin her gün için burdan bi çivi söküceksin neyse çocuk her geçen gün sökmüş sökmüş sonunda çivi kalmamıs babası bunu görünce oglunu tekrar almıs tahta kalbin önüne götürmüş demişki arkadaslarınla kavga edersin tekrar barısırsın ama bak bu tahta kalp gibi izleri kalıcak tekrar aranı düzeltirsin ama geçmişe dönüldügünde onlar gene hatırlanıcak senin yapıcagın en iyi şey bundan sonra daha çok alttan almak olmalıdır sıkıntılı bi dönem geçiriosun bunu herkez biliyor arkadaslarınla ve çevrenle bunu otur konus eminim bi çözüme er yada geç ulasırsın

King_Wolf Security Pages dedi ki...
10 Ekim 2009 11:33

Beğendim yorumunu mehmet

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması