Reklam Yapmayalım Gençler

Yazar: King_Wolf Security Pages 10 yorum 5 Ekim 2009 Pazartesi
king-wolf.org domain meselesi ( deadmaster adlı şahıs zor günümde dediği domaini bir müşterisinden almıştır bana verdi bende müşterisine güvenmediğim için kullanmam dedim geri verdim ki bu şerefsiz şifreleri kaydetmiş kötü bişi olursa koz olarak kullanırım diye ) bu konuyu geçiyorum o sitenin benle bir alakası yoktur ki hacklenmişsin felan sorusu sormayın bana açıklıyoruz buradan okuyun malların attıgı bok o...


Ne bok oldugunuzu bılıyorum kücük cocukları tehtıd edip şifre alıcak kadar aciz kişiliksin yaşından başından utan yalan dediniz vs dediniz yuttum mu sandınız ? Yutmadım ama kardeşlik adına sustum.Halbuki o attackerz'e çektiğiniz sm doğruydu neyse neyse ağzımı açmıyacam...

Bana lamer diyorsun ya benim bildiklerimin 3/1 ini bilmiyorsun niye bok atıyorsun eski günler adına bok atmayı kes büyüklüğünü böyle görsün sanal ben gibi ol sus tamam mı :) Zaten milletin ağzına sakız olmuşsun o geliyor dead ne kadar lamer bu geliyor dead ne kadar lamer ? Yazık etme kendini böyle milletin ağzına sakız verme ne konuşucaksan gel benım yuzume konuş orospular gibi göt sallama internet sitelerinde vs...

Lamer dediğin adamın gerçek yüzünü biliyorsunuz istesem bebek oyuncağısınız ama susuyorum eski günler adına.Haaa zor günümüzde diyorsun :) ben polislik için uğraşıyordum site bokuna hayatımla mı oynasaydım ? Çocuk olma dead

Hea destek olmadın dıyorsun ya benim ismim yeter velet o siteyi ayakta tutanda benim ismimdi nasıl büyüdünüz sanıyorsun ?

Demonter bana küfür edicek kadar büyük değilsin evlat seni kaale almazdım bile ama şunları açıkliyim o site kurulurken seni siteye bile almıyacaktım biliyorsun ki wiwaroya aıt idi sunucu wiwaro bana dedi ki teyzemin oğlu dedimki olsun madem hiç bir boku bilmediğin halde seni aldım o siteye götünü godamanlaştıralım diye ama değer bilmezsin.Wiwaro neden gitmesin istedim siteden çünkü o server sana kalıcaktı ve sen hiç birşeyi bilmiyorsun boyle bır sıtenin sen gibi birisine emanet olmasını istemiyordum dikkatini çektiyse o sunucu sendeyken o siteye kırk yılda bir giriyordum ve ayrılmayıda düşünüyordum sırf deadmaster'a yamuk olmasın diye ayrılmıyordum :) neyse ben susucam daha anlatılıcak çok şey var gerçekten ama milletin ağzına sakız olmaya hiç gerek yok kimin ne olduğunu bütün sanal biliyor benim konuşmama ne gerek var ?

Haa dead diyorsun ki doğru dürüst siten mi var :) evet yok sitem çünkü babam öldüğü için babamın emekli mağaşını üvey ablalarım bölüyor ve bize 200 küsürat bir para kalıyor ben fakir birisiyim bunların hepsını bılıyorsun ama tüm sanal bilsin diye söylüyorum en başındanda söyledim ben hacklenmedim çünkü kendime ait serverım olmadığından dolayı site açmadım kendıme ne gerek var çokta sikimde site ben her yerde admin olurum yeterki istiyeyim sen gibi her yerden host alıp 100 lerce index yiyip yüzsüzce halen sanalda bulunacağıma kendi serverım oluncaya kadar beklerim deadcığım çocuk gibi bok atma sanalın ağzına sakız olma bebek olma yani hadi eyv.
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 10 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
Adsız dedi ki...
5 Ekim 2009 13:53

Reis seni biLen biLiyor En azından ben biLiyorum.. Her durumda yanındayım...

CwNetCad dedi ki...
6 Ekim 2009 08:47

Demonter malına www.xxx.com da bır c99 olsun diyeceksin ki www.xxx.com/c99.php gir buradan bu xxx.com'a sqlden meta at atabilirse sanalı bırakıcam ne anlar ki güvenlikte siteye güvenlik vs ile uğraşıyorum dıyor çocuk bunlar King_Wolf kardeşim böyle salakların götünü kaldırdın Sadece... Senin isminle adam olanlar hep boyle çıkıyor dikkatli olmalısın bence dostlarını seçerken

Trtnj26 dedi ki...
6 Ekim 2009 08:51

Abi gerçekten böyle salakları adam ediyorsunuz sonra salıyorsunuz bizim başımıza CwNetCad 'a katılıyorum bencede boyle ezıkler birşey yapamazlar yazık ya sanal alem ne halde sen gibi birisiyle bunları kıyaslayamazken sen kalktın gittin bu gibi kariyersiz kişilerin yanına sadece kendi kariyerinle oynardın ama sana yinede birşey olucağını sanmıyorum büyüksün

RooTBoY dedi ki...
6 Ekim 2009 08:53

yav o demonter malin salagin teki :D kim götünü kaldiriyo öyle mallarin blimiyomki neymis ihtilalin güvenlgiini sagliyomus zuhaaaa :D lan mal orasi dedicated server baska sitemi var serverda kurdugun scriptda aciksiz hazir bi vbulletin scripti ne güvenliginden bahsediyon sen hekir :D bende zamaninda ihtilale girmekte tereddüt ettim bu mal demonter beni cokluya aldirip ihtilale gel yapma etme madownzerlede barisin felan gibi seyler söyledi ezik simdi bize dikleniyo :D

GHoST61 dedi ki...
6 Ekim 2009 08:53

Böyle çoluk çocukla uğraşıp TheHackerle küsmüştün bak gerçek yüzlerini gör

ByLazori dedi ki...
6 Ekim 2009 08:58

Aga DeadMaster ın Ne Bok Olduğunu Herkes Biliyor :) Her Zaman Yanındayık !

King_Wolf Security Pages dedi ki...
6 Ekim 2009 09:00

Demonter zaten muhattabım değil benim o ne biliyor ki ilk önce benimle münakaşaya girebilmesi için belirli bir seviyesi olması lazım bu alemde ben herkesle münakaşaya girmem öyle :) herşeyi özenti bir velet o graywoltun temasını editlemiş vbulletinciyim diyor vsinden anlamaz grafik oynamakla tema kodlamak olmuyor bebeğim sen buton bıle yapamazsın tema kodlamayı geçtim haa bana laf atarsın şimdi kendin yap felan ben şimdiden cevap veriyim ben yapamadıgım konuda uzmanmış gibi davranmam onu ancak sen gibi ezikler yapar :)...
Ve ayrıca yine özentisin ki hemen Demonter Abin yazmışsın =) inan yazını okumadım bıle sadece orasını gördüm ve halen gülüyorum senın yazdıgın hıc bırşeye cevap vermeyeceğim velet ilk önce seviye alıcaksın sanal alem senı tanıyacak ama lamer olarak değil şuanki konumundan kurtul artık emi yavrum emi lamerim :)

isimsizCoder dedi ki...
6 Ekim 2009 09:02

Bir insan karşısındakini bu kadarmı iyi özetler amk :D King söylediklerinin tamamına katılıyorum. Dead malı tarafımızdan 7 defa hacklendi hala dolanıyor kralım diye. Demo denen mal güvenlik adına bi bok bimiyo hack de oldugu gibi. Böylelerine karşıyız.Allah sonumuzu hayır etsin.

Heart_Hunter dedi ki...
6 Ekim 2009 09:15

Ya Hacı bırak çoluk çocukla uğraşmayı kendini akıllı sanan backzekalı onla neyse gereken cvbı verdik zaten 3 sitesini fucklayarak =)

TEMP! dedi ki...
29 Ekim 2009 09:10

Hiç uğraşma bu dangalaklarla Kinq , deadmaster bebesi ona buna sm çekerek dolaşır zaten yanındaki demonter de bişey bilmez abi derdi zamanında herkese bi yerleri kalkmış neyse uqrasma hacı (:

Bu arada baban vefat etmiş , Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun (F)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması