Msn Virüs'ünü Temizleyin

Yazar: King_Wolf Security Pages 1 Yorum 12 Ekim 2009 Pazartesi

Arkadaşlar son günlerde artan msnde karşı tarafa kendiliğinden yolladığı rar dosyasının içinde virüs vardır aslında bu virüs hakkında Türkiye'de 7 dem 70 e herkes biraz bilgilenmiş :) Bunuda mahallede oturan necla teyzem bıle arkadaşından gelen dosyayı gordu bana dedı kı bu dosyada vırus var değil mi ? Evet necla teyze dedim sen nerden bılıyorsun felan açıldı muhabbet dedi ki okey oynadığım arkadaşlarımın msnınden sureklı gelıyor okey hesabım çalınmasın diye okudum bunun ne olduğu felan helal olsun necla teyze dedım yahu bu yaşta security ile ilgileniyorsun :P Puanları çok değerli onun için bir kere yenilmiştim kavga ettik :P kolamı götürmüştü içine kolonya sıkmış :D o kadar değerlidir okey puanları onun için neyse ki bu gün çocuğu o virüsü yemiş bana muhtaç oldu bende hem onunkini ayarlıyım hemde sizi bilgilendiriyim diye o virüsün nasıl silineceği hakkında bilgi verme gereği duydum kendimce ihtiyacı olan okusun arkadaşlar

1-
Yapmanız gereken Şudur:Başlat menüsünden Çalıştır’ı açın “regedit” yazınız

HKEY_LOCAL_MACHINE >> SOFTWARE >> Microsoft >> Windows >> CurrentV ersion >> ShellServiceObjectDelayLoad klasörünü bulunuz.Sagdaki pencereden “printers”=”{CLSID}” bölümünü silin.
Ve sonra ilk ” regedit”e girdiğiniz bölüme dönün ve ordan HKEY_CLASSES_ROOTCLSID bölümüne gidin.Burada printers bölümünü bulup printers ID’yi siliniz tekrardan.Biraz karışık olduğu için dikkatli bakmanız gerekmektedir.Şimdi bilgisayarınızı yeniden başlatın. Ve “Bilgisayarım”a girin oradan İşletim sisteminizin kurulu oldugu sürücüye giriniz. Windows klasörünün içerisinde bulunan
%System% otiffy.dll%System%printers.exe%userprofile% ew.txt
%Windows%images0{rastgele bi numara}.zip (büyüklüğü:119KB)%Windows%photos0{rastgele bi numara}.zip (büyüklüğü:119KB)%Windows%album{rastgele bi numara}.zip (büyüklüğü:119KB)%Windows%photo{rastgele bi numara}.zip (büyüklüğü:119KB)%Windows%pictures0{rastgele bi numara}.zip (büyüklüğü:119KB)%Windows%picture{rastgele bi numara}.zip (büyüklüğü:119KB)


dosyalarını siliniz şunu unutmayın ki bu dosyalar gizli dosya olabilir o yüzden araçlar kısımından gizli dosyaları gösteri işaretleylim ki görünsün :) iyi günler dilerim

King_Wolf
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 1 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
playturk dedi ki...
29 Mart 2010 18:59

hocam regedit yapıyorum kayıt defteri yoneticiniz tarafından devre dısı bırakılmıstır dıyor ne kadar kayıt defterıne gırılecek yontem var sa gıremedım ctr+alt+del calısmıyor virus yuzunde3n ..
HKEY_CLASSES_ROOTCLSID girmek icin baska bir yontem varmı

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması