Uydunet kullanıcıları dikkat

Yazar: King_Wolf Security Pages Yorum Yap 17 Temmuz 2009 Cuma
Son günlerde yaptığı kampanyalar ve hızıyla baya moda olan uydunet sizce ne kadar güvenliklidir?

Bu konuda her sistem güvenlik uzmanı gibi benim de aklıma bir şüphe düştü ve fark ettim ki her ne kadar 2 IP’den fazla alamazsınız diye diretip bu şirket politikası diye bizi yiyip bitirenler aynı alt yapıyı network havuzlarını korumak için kullanmayı akıl edememişler. 94.54.0.1 – 94.54.255.255 gibi bir Gateway’i ShareEnum gibi bir Microsoft ait paylaşım yönetim aracıyla taradığınızda karşınıza çıkan sonuçlara şaşırıp kalabilirisiniz. Birde paylaşıma açık olan bilgisayarların birçoğunun Win98 birçoğunun ise güncellemelerinin eksik olduğunu düşündüğünüzde durumun ne kadar vahim olduğu ortaya çıkmaktadır.

Kaynak : sacrederrs
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıya yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan siz olun!
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması