Sitenizdeki kamera sistemi kontrol edilebilir

Yazar: King_Wolf Security Pages Yorum Yap 15 Temmuz 2009 Çarşamba



arkadaşlar başımdan geçen bir olay üzerine bu makaleyi yazmak istedim web siteniz üzerinden eviniz,iş yerleriniz , okulunuz vb. daki kameraları takip etmek ne kadar güzel bir şey ama farkında olmadığınız birşeyler olabilir web sitenize birisi sızıp web kameranızı izleyebilir iş yerlerinizi soymak isteyen birisi kameraların yerlerini tespit edebilir , evinizdeki kameranızı web sitenize bağladıysanız evinizi özel hayatınızı izleyebilir bu nasıl olur bu olamaz diyen arkadaşlar için yazıyorum okulumuzun web sitesinde okulumuzun ve okulumuzun yurduna bağlı kameralarıyla beraber tam 103 adet kamera bulunmaktadır ve kontrolu web site ve anabilgisayardan olmaktadır web siteye sızıp okulumuzu 7/24 izleyebilme şansını ben elde ettim =) gerçekten komik bir görünü oluşuyor arkadaşlar sigara içmeleri kavgalar vs hasta olduğumda hep açıp izliyordum evden okulda ne olup bitiyor sizinde web sitenize böyle girip daha sonra kameranın bulunduğu yerleri izleyebilirler bu yüzden gerçekten güvenliğinize çok önem vermelisiniz web sitenize kurdugunuz serverı iyi korumalasınız yada serverınızı kımseye söylemeyerek duyulmamasını sağlayabilirsiniz sadece bilgi olsun diye yazdım
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıya yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan siz olun!
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması