Backlink Taktikleri ?

Yazar: King_Wolf Security Pages 3 yorum 15 Temmuz 2009 Çarşamba

İlk önce backlink nedir zarar ve yararlarını anlattığım konuyu okursanız sevinirim

http://kr4lkurt.blogspot.com/2009/07/backlink-nedir.html


Neyse anlatıma geçelim öncelikle şunu hafızanıza kazımanız lazım. Sitenizi arama motorlarında üst sıralara yerleştirmeniz için gereken en önemli faktör backlinktir. Bazı webmasterlar yeni açtığı bir sitesine eski olan ve pr’si 5 olan bir internet sitesinden link veriyorlar. Bir sonraki güncellemede yeni siteleri pr 3 oluyor fakat backlinki yani o siteyi öneren sayısı 1 oluyor.

Siz de pr3 diye link değişimi yapıyorsunuz. Halbuki pr 0 olan ve 100 backlinki olan bir siteyle yapsanız çok ama çok daha etkili olur. Page rank değerine sakın aldanmayın. Link takas için o sitenin page rankına bakmak zaman kaybından başka bişey değildir. Page rank sadece bir ölçüttür. Zaten göreceksiniz ki backlinki fazla olan internet siteleri bir sonraki google pr güncellemesinde yüksek rakamlara ulaşacaktır.

Sizin anlıyacağınız pagerank 5 olmasına aldanmayalım =)

Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 3 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
Adsız dedi ki...
15 Temmuz 2009 10:34

eyw king'in güzel paylşımlar ;)

Sinan dedi ki...
15 Temmuz 2009 10:38

Eline Sağlık Knk... Yararlı Bilgiler Bunlar...

king-wolf blog saifesi dedi ki...
17 Temmuz 2009 11:17

:) tabikide yararlı olucak :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması