Backlink nedir?

Yazar: King_Wolf Security Pages Yorum Yap 15 Temmuz 2009 Çarşamba

Backlink nedir?

Türkçe manasıyla Geri link anlamına gelen backlink, diğer internet sitelerinden sizin sitenize yönlendirilme yapılmasıdır. Bir örnek verecek olursak ben bu sayfamda şu anda hack hacking msn hack web site hack verdim.Hack linkine tıkladığınızda hack forumuna yani www.ihtilal.in/default/ ‘a yönelecek. Şimdi ben ihtilal.in için link vermiş oldum. ihtilal.in sitenin backlinki 570 ise , 571 yapmış oldum.

Peki bu backlink ne işe yarar?

Backlink , arama motorlarında sizin sitenizin üst sıralarda yer almasını sağlar. Aynı zamanda da pagerank değerinizin artmasını sağlar. Eğer belirli bir kelime öbeğinde üst sıralarda yer almak istiyorsanız sitenize ait backlink sayısını arttırmalısınız. Bunun için en iyi yol link değişimidir. Mantığı şu şekilde ilerler, sizin linkinizi ekleyen siteleri arama motorları görür ve bu site işe yarar diye düşünerek sizi üst sıralara taşır.. Ama bu işin de bazı sınırları olmalıdır tabiki.

İnternet dünyamızın Amerika’sı Google bu konuda şöyle bir strateji izler. Siz yeni bir site açtınız amacınız google‘da yada herhangi bir arama motorunda üst sıralarda yer almak. Gittiniz ve internet siteleriyle link değişimleri yaptınız. O kadar çok yukarı çıkmak istiyorsunuz ki sürekli değişim yapıyorsunuz. 1, 10, 50,100 derken uçtunuz gittiniz.Google amcamız bunu hemen anlar ve şöyle düşünür. “Yeni bir site bu kadar az güncellemeyle nasıl bu kadar backlink alır yahu!” der ve sizi Sandbox’a taşır. O yüzden dikkat etmeliyiz

Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıya yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan siz olun!
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması