Klasik Lamer Örneği

Yazar: King_Wolf Security Pages 3 yorum 17 Temmuz 2009 Cuma
benim bloğumun eski ismi saifem.blogspot.com 'du ve ismini değiştirme kararı aldım herkes blogumun ismini unutuyor bana soruyor akılda kalır bişi olsun dedim kr4lkurt.blogspot.com olarak ismini değiştirdim ve eski ismi bakalım hangi lamer reglicek diye dokanmadım ve ilk lamer bayrağıgını Dark_Gr33n kapmış :D saifem.blogspot.com u regleyip index atmış hackledim diye seviniyordur oh bee ne zamandır gülcek bişi bulamıyordum :D:D:D
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 3 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
tha dedi ki...
17 Temmuz 2009 04:19

nhahahahahaha:D

King_Wolf Security Pages dedi ki...
17 Temmuz 2009 11:17

zuhahahaha =)))

DeepiMpaCt dedi ki...
26 Aralık 2009 03:52

bende farkettim onu ama king bunu böyle bırktıysa kesin haberi vardır dedim kendi kendime kim regliycek diye merak etmiştim :D

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması