vBullettin Güvenlik

Yazar: King_Wolf Security Pages Yorum Yap 12 Nisan 2009 Pazar
arkadaşlar sizler her forumda bunları bulamazsınız ben size yardımcı olayım

öncelikle serverınızın güvenliği çok önemli
2. adım scripti kurdugunuz an install/install.php install klasorunun tamamını siliniz
3.adım html açıksa kapatın
4. adım metaları yasaklayın ( aşşağıdaki kelimeleri )
DOWNLOAD
5.adım Calenper.php yi silinki lamerler gelip oraya koskoca HACKED yazmasın :D buna açık denilemez ama yınede silin siz =)
6.adım announcement.php yi silin çünkü mod hackleselerde duyuru atamasınlar veya panele giremezlerse bile buradan meta atabilirler size
7.adım mod yetkilerini kısıtlayın
8.adım admin ve mod panel yolunu değiştirin (admincp ve modcp ) isimini değiştirin yalnız tahmin edilemeyecek şekilde olsun
9.adım admin ve mod panellerini şifreleyin
10.adım modlarınızı güvendiğiniz kişilerden oluşturun
11.adım şifreniz tahmin edilemeyecek şekilde olsun

King_Wolf
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıya yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan siz olun!
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması