Msn Aldatmaca kodu

Yazar: King_Wolf Security Pages 3 yorum 12 Nisan 2009 Pazar
Elimizdeki kod ile neler yapabiliriz onu anlatacağım ilk önce kodumuzu indirelim
Kod Download

arkadaslar bir msn açıyoruz herhangi bir msn hackle alakası olmasın mumkunse
sonra hackleyeceğimiz siteye whois çekip
Whois'i Buradan Çek
Hostu nereden almış ona bakıyoruz örneğin ns1.hostxxxxsitesi.com dan almış siteye girelim iletişim bilgilerinden hostcunun msn adresini alıp ekleyelim ekledik daha sonra bır süre geçsin ama saat değil gün örneğin 1 gün geçsin unutsun yanı hiç muhattap olmayınız

daha sonra hackliyeceğimiz sitenin admini hacker@hacker.com olsun bu msn gibi cevireceğimiz hackliyeceğimiz kişinin ofline olmasını bekleyelim ofline olduktan sonra msnımızın kişisel ileti bölümüne bu kodu ekleyip bızım kendı msnımızı gizleyecek şekilde ayarlayın unuttum şuan ama 2 seçenek var ' hacker@hacker.com yada hacker@hacker.com ' bu şekilde olucak test edin sosyalinizi çekmeden üstteki nick bölüme hacker@hacker.com un kişisel iletisini koyun mesela genelde o site.com hacked yazarlar veya kralda benim kuralda benım gibi havalarda nıckler yazarlar cıkmadan once takıp edın nıckını :D onu yazın :)
sosyal'e başlayın hostcuyla irtibata geçip bir bahane uydurun örnek konuşma
biz : selam
hostcu : a.selam
biz : ya ftp ye giremiyorum sorun mu var kardeşim ?
hostcu : yoo bende giriyor
biz : alla allah bende girmiyor şifreyi unuttum galiba şifremi değiştirip verebilirmisin
hostcu : tamam bekle
biz : tamam
hostcu : sifren 123456 sımdı dene bakalım
sonrası index :)

çok hostcu bu yanılgıya düşüyor bazıları yutmaz bilgili kişiler ama dalgınlığına denk getirirseniz vs yaparsınız

unutmayın : bu bir sm taktiğidir taktire şayan olmaya bilir ama yutan hostcu oluyor :)

King_Wolf
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 3 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
Adsız dedi ki...
25 Nisan 2009 15:03

kodu iletiye koymaktakı amaç nedir koyunca bisilier oluyo ama annamadım

King_Wolf Security Pages dedi ki...
3 Mayıs 2009 08:11

Amaç belli kardeşim orada yanıltıcı msni koyucaksın mesela şöyle yapabilirsin admin@google.com eğer o kodu uygularsan senın msnın gözükmez sanki gerçektende googlenin admini sanarlar :p

Adsız dedi ki...
22 Mayıs 2009 05:44

Dostum şu kodu tkrr upload edermisin

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması