Undected ve yararı

Yazar: King_Wolf Security Pages Yorum Yap 12 Nisan 2009 Pazar
arkadaslar undected ve size getireceği yararı anlatacağım bu gün

bu konuda uzman değilim ama kendi kapımı açıcak kadar bilgiye sahip birisiyim yalnız yararını çok gördüm undected kısaca virüs'ümüzü anti virüs şirketlerinden kaçırmaya denir bu bir algoritmaya sahiptir diye biliriz hazır crypterleri kullanabilirsiniz yada teknik bir kaç bilgi tüm virüsleri olmasada kendi virüsünüzü antivürüs şirketlerinden kaçırabilirsiniz yani yakalanmaz yapabilirsiniz

geçenlerde basit gibi görünen ama çok etkili bir ud yontemı ile çok önemli bir virüsü fud ladım
fud : run time + scantime ( bütün antivirüs şirketlerinden kaçmış şeklini almış virüs)

bu virüs ile hiç bir binder(birleştirme) programına ıhtıyac duymadan winrar ile istediğim her turlu program ile birleştire biliyorum.İlerki zamanlarda videosunu hacking videolarına ekleyeceğim

bir hack grubuna uyguladığım taktiği anlatayım

Administrator'u ekledım msn adresıme ve ona programlama okudugumu ve timinde görev almak istediğimi söyledim oda biraz düşündü ihtiyacı vardı buna daha önceden tespit ettim.
kabul etti ve siteleri için bir googler kodlamamı söyledi biraz visual basic bilgim vardır bır googler kodladım her yerınde sitenin ismi yazıyor amaç şahşahalı ama kullanışsız bir googler kodlamaktı =) ve daha sonra virüsümü birleştirip admin'e yolladım adminde biraz tecrübesiz yada dalgınlığına geldiki direk açtı konuşmaları takip ettim bir türlü ftp ye girmiyor ve bır ocx dosyası aldım elıme dedımki bunu ftp ye at program ftpmizden çalışsın daha sonra bizim yaptıgımıza dahil itirazda bulunucaklar olursa kanıt olur.
Haklısın hemen atıyım dedi ve girdi ftp ye amaç neydi ? ftp ye sokmak evet ftp bilgileri elimizde gerisi indexte :)

Anladıysanız ne mutlu saygılarımla King_Wolf
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıya yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan siz olun!
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması