Dostlarım

Yazar: King_Wolf Security Pages 6 yorum 12 Nisan 2009 Pazar
DarkDesigner
sitesi yok ama açıcak :)
bu cocugu cok sevıyorum tam 5 yıllık kardeşliğimiz var zaman zaman bize gelmek istesede ablası para vermediği için yarı yolda kalmıştır minik sıpam o benım onun kılına zarar gelse karşılarında beni bulurlar görüşmek dileğiyle bıcırık :D bıcırığa cok kızıyor o yüzden bunu yazıyorum

The Jackal
( Sinan sana kırgınım aslında bu cocuklada 5 yıllık arkadaslıgımız var öss den dolayı sanalı bırakmıştı gelicek felan diye umutlanırken geldi ve kavga etti bizle sonra msnlerden bi siliştik 1 yıl kadar görüşmedik yanı tam 1 yıl değildir ama olsun bana çok koydu ibne seni ibne ama kardeş naparsın atsan atılmaz satsan satılmaz :@ )

MadHunteR yani Yağmurcu
www.cybergrup.org
(biz iso ile kan kardeşiyizdir :D gerci beni genelde sinir eder ama uşağa yanıma gelicek ozaman onla bir güreşeceğiz hep gıcık yanı vardır ama cok iyidir dostcanlısıdır arkadasları kendisi gibidir beraber kurduğumuz sitede tartışmalar yaşandı sonuçta ayrılmak zorunda kaldım ama hep özlüyorum açıkcası o günleri olmazsa olmazımdır .D )

DeadMaster
www.deadmaster.com
(Mustafa ama ben ona dana o bana ayı diye hitap ederiz birbirimize :) can yoldaşlarımdan bir tanesidir benim için herşeyi yaptı bu güne kadar scripturkiye.com diye sitesi vardı suanda satılık bence alın içinde çok önemli scriptler var ücretleri cok yüklü mikarda olduğu için tavsiye ediyorum. Sql ile birlikte vericekmiş alana beraber çektik scriptleri biliyorum değerini kaçırmayın derim bu danada olmazsa olmazımdır .D )

RobiN
www.byrobin.biz
( ula bu cocuk tam gıcıktır haa benı genelde kızdırır :D ama yıllarımızı geçirdik beraber.Site açmıştık beraber www.turkisharmy.org tam büyültüyorduk ki bizle yola cıkan dostlarımız yarım bıraktı real işlerinden dolayı bızde kapatmak zorunda kaldık tam beraber bişeyler yaparken bu seferde robin'in işleri çıktı derken robin sanalı bıraktı ama her girdiğinde görüşürüz.Zamanında ayyıldız timde görev yapmıştık beraber sımdı beraberce düşmanız :) nedenını herkez bilir ayt eski ayt değil bunu herkez biliyor. Kardeşim İnşallah Senin için en hayırlısı olur diyorumvede sözlerime nokta atıyorum cunku cok dostum var anlat anlat bitmez )

Smacker
http://smacker.gen.tr
( Güven ibişin eli bayraklısı bu işlere merak saldı ve suan durumuda cok iyi gerçekten geleceği parlak bir çocuk hazırcı değil araştırmacıdır ayrıca realden dostumdur genelde bize geliriz ve sigara içeriz oda kaptan black içer gelmeden once hep hazır et kaptan bileği diye msnden not bırakır .D aferim kardeşim başarıların devamlı olur inşallah. )


Systemkey
www.cryptosuite.org
(Bu cocuk asp calışa calışa uçucak diyorum çok iyidir bir sevdiği var cok sevıyor ama bu sıralar sorunları var inşallah hallolur diyelim hayatımda en kısa surede kurdugum dostluk ama uzun süreceğine eminim o hep benim yanımdadır bu arada büyük iskenderle resmı var cok gülmüştüm haa :D )

3m1r
www.3m1r.org & www.kriptoloji.net

Bu cocuk cw tutkunudur ayrıca adrenalin ustasıdır :) yaptıklarını duysanız vallahi şok olursunuz ben suan şoktayım.
ayrıca 3m1r kriptoloji çalışmaktadır makaleleri Türkiyede alıntılar yapıla yapıla sağa sola dağılmış olsada o umursamıyor en azından alıntı 3m1r yazın bea :)

Delpi
www.sonvurus.org
Yıllar once beraber calışmıştık sanalı bırakmıştı tekrar başlamış her ne kadar başta sorunlarımız olsada sonradan düzelttik ama inşallah kımseyı kırmıcam bu günümden sonra

Cebr@il
www.c-hack.org

bu ibne vbasic calısmakta sitesine girin makalelerini programlarını vs kullanın yararını görüceksiniz

ArMaN
bu cocuk benım en yakınımda olanlardadır cok kendisi bir ara hacki bıraktıktan sonra hackten uzaklaştı ama tekrar başladı ve yardımlarımla yada araştırarak kendini geliştirdi kendisi ilginç sm taktikleri oluşturdu ayrıca cok dost canlısı ve ölümüne gidebilicek bır arkadasımdır öptüm seni armancım

Fayhatti
www.cybergrup.org
arkadasım ile cybergrup'ta tanıştık ne istediysem neye ihtiyacım varsa karşılamıştır
kendisi xss hakkında calısmalar yapıp bu konuda uzmanlaşmaya başlamıştır daha sonra önerdiğimiz konulardada calısmalar yapıp bu aleme kazandıracagımız kişilerden biridir proje uzmanıdır :D herturlu proje bu ve crimesten cıkıyor cot bu cocukları kaybetmemeli :D

KOMANDO
systemkey ile kurdugumuz arkadaslık sonucu tanıştığım bir arkadasımdır kendisiyle laklaklarız işlerini bitirincede hek sitelerini indirmeye devam edicez =) inşallah oda istediği yere gelebilir

By_WiWaRo
mamo senin delikanlılığın bu sanalda sayılı kişilerde vardır yaptıysam yaptım olduysa oldu yanlışsa yanlış doğruysa doğru bu cocuk böyle birisi yaptıgını ınkar etmez kötü birşeyini görmedim sanalda saygı değer kişilerdendir öyleydide zaten Türkiye onu ve grubunu konuşmuştu bir ara doğru ya her bırakan unutulur bence yanlış bır davranış bu eskileri tanıyıp bilmeli onların yaptıklarını görmelisiniz arkadaslar

thAbomber
hercash.net
sevgili kardeşimle yıllardır beraber çalışmışlığımız var dost canlısıdır şuanda tasarım ehli olmak istiyor inşallah olucakta doğru kaynakları ve yönlendirmeyi şahsen ben yaptım şuanda kendisi ileri kaydetmede görüceğim ileride tekrar msne girdiğimde bu işin ehli olucak darkdesigner ile kapışacak :)

Not: Unuttuklarım varsa ekliyeceğim dalgınlığıma verin :(
DOSTLARIM HERŞEYİMDİR
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 6 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
Adsız dedi ki...
12 Nisan 2009 09:37

Akla ilk Gelenler Gerçekten Sevdiğin Kişilerdir Gerisi Arkadaşındır Bu Arada Hayırlı Olsun...

Adsız dedi ki...
12 Nisan 2009 09:39

Manyak__Kral bu arada :)

thAbombeR dedi ki...
12 Nisan 2009 12:38

Beni Yazmamışsın thAbombeR:(

MadHunteR dedi ki...
14 Nisan 2009 03:24

Eyv. dostum :)

SmackeR dedi ki...
1 Mayıs 2009 15:47

Eyv. kardeşim. :) Sana boşuna kardeşim demiyoruz zaten. :)

Adsız dedi ki...
21 Haziran 2009 11:53

bLacK_DeViL 5 YILDIR karde$lik unutmu$$UN :D kankamm !!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması