kizilhack ve pkk ile bağlantısı

Yazar: King_Wolf Security Pages 5 yorum 27 Eylül 2009 Pazar

Bir arkadaşımın bana linki göndermesiyle gerçekten şok oldum ve bu şerefsizleri destekleyenlerinde bilmesi gerektiği bir ss yi koydum evet arkadaşlar kızılhack ibneleri hepar.tv nin serverında ve portallarında resmi linkleri mevcuttur
Buradan bakabilirsiniz http://www.ip-adress.com/reverse_ip/www.hepar.tv
Not : Bu şerefsizleri destekleyende şerefsizdir unutmayın
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 5 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
Adsız dedi ki...
28 Eylül 2009 00:18

:) Ta 30kilometreden Anlasiliyor Zaten Akli Mantigi Olan Bir Kisi Anlar.

kizilhack = Pkk :/

KızılFIRTINA dedi ki...
15 Ekim 2009 00:14

Hackleyebilen warsa Buyrun Burdalar...Sadece Dewrim...

Adsız dedi ki...
22 Ekim 2009 06:16

lan sizin türklüğünüzü sikim adam gelin hackleyin diyor sizde mal mal bakıyorsunuz biz hacker ız diyorsunuz oyle blog acıpta saga sola hack toolz yazmaya benzemez bu işler redhack bekle geliyorum eskilerden tanırsın beni bu işe el koyacagım kasıntınız giderelim

Adsız dedi ki...
25 Ekim 2009 06:57

Redhack ile dengesizler iki ayrı grup olup nasıl böyle araştırmadan çamur atıyorsunuz ?

Mert olup iki dakika delikanlı davranın

Sadece 1 fan dedi ki...
28 Aralık 2010 12:31

RHA nın hiç bir örgütle işi olmaz ama savunur haklının yanında haksızın karşısındadır redhack daima ki dengesizler kesinlikle bi bağlantısı yoktur dengesizler kimki redhack onlarla bağlantısı olsun redhack militanları son derece zeki ve becerikli insanlardır ve bu yüzden 1997 den bu yana hiç bir kayıp vermemişlerdir ve hala devam etmektedirler eylemlerine biraz araştırın okuyun sonra yorum yapın Redhackın bir tüzüğü vardır okuyun sizde hak vereceksiniz www.kizilhack.org okuyun RHa nın resmi sitesidir

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması