Asansör Hacklemek

Yazar: King_Wolf Security Pages 2 yorum 15 Eylül 2009 Salı

Arkadaşlar pcden uzak bır hayat sürerken artık bunlara yönelmek ıstedım normal hayattada çok lazım oluyor neyse sizlere anlatayım
Asansöre bindiğinizde ulaşmak istediğiniz kata varmadan bır üstteki kattakı bınıceklerın tuşa basmasıyla zaman kaybı yaşıyorsunuz işiniz çok acele oluyor ya da çok buyuk bır apartmandaysanız bırden fazla yerde durmak ıstemıyorsanız şunu yapmalısınız

gideceğiniz katla beraber kapıyı kapatma tuşuna aynı anda basmalısınız :) yalnız bu iş
Otis, Dover, Most Desert marka asansörlerde işe yarar.
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 2 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
! dedi ki...
25 Eylül 2009 11:00

KONE markalardada geçerli denedim =)

king_wolf dedi ki...
25 Eylül 2009 15:58

:D aferim aferim :D

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması