Bu mesaj çok can yakar!

Yazar: King_Wolf Security Pages 7 yorum 27 Eylül 2009 Pazar

Son dönemde artan dolandırıcılık olaylarına bir yenisi daha eklendi. Daha önce kendilerini emniyet mensubu gibi gösterip kontör isteyenlerden sonra şimdi de yaşanan ekonomik krizi kullanarak duygu sömürüsü yapan SMS’ler ortaya çıktı.
Size tanımadığınız bir numaradan mesaj geliyor. Açtığınızda ise bu mesajın size gelmediğini hemen anlıyorsunuz ama okumadan da geçemiyorsunuz. Çünkü ”Anne ne yapıyorsun, kaç gündür senden haber bekliyorum. Bu ay da mı maaşınızı vermediler…” ile başlayan oldukça duygusal bir metin ilginizi çekiyor.

Mesajın sonuna geldiğinize gerçekte annesinden para isteyen ve ailesinden farklı bir şehirde okuyan genç bir kızın durumuna üzülüyorsunuz. En azından mesajın yanlışlıkla size atıldığına inanıp genç kızı uyarmak istiyorsunuz. Aradığınızda telefonu duygusal bir ses tonuyla genç bir kız açıyor. Ağlamaklı bir ses tonuyla özür diliyor ve mesajı yanlışlıkla gönderdiğini söylüyor. Siz de yutkunarak telefonu kapatıyorsunuz. Ancak dakikalar geçmeden vicdanınız sizi yeniden “Üzgün, zor durumdaki” genç kızı aramaya itiyor.

Arıyorsunuz sonrası malum, size bir hesap numarası veriyor: Artık gönlünüzden ne koparsa!
İşte 2009′un son moda ve teknolojik duygu sömürücülüğü…

Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 7 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
@s4yqıN dedi ki...
27 Eylül 2009 12:38

ne diyim dayı boleleri oldukca gerceklerine de inanamıyoruz !

357 dedi ki...
27 Eylül 2009 12:43

Lamerlikte sınır yok

Kemal dedi ki...
27 Eylül 2009 12:44

haklısın Saygın yolda dilenci Görüyorum acaba versemmi vermesemmi diyoruma adamlar meslek yapmışlar ya ne halt yiyceğimi şaşırdım anasini satim !

Adsız dedi ki...
27 Eylül 2009 12:50

Artık Bu Devirde Kimseye İnanmayacak Kimseye Yardım Etmeyeceksin Çünkü Gerçeğin Veya Yalanın Ne oLduğunu Ayırt Edemiyeceğimiz Bir Dünyadayız . Hayat Herkese Acı Gerçekleri Tattıran Oyunlar Oynuyor Bizler Bu Oyun İçerisindeki Oyuncaklarız. Bozulacak Yok oLup Gideceğiz Çünkü Hayat Her Zaman Bu Şartlarda Yıpratmaya Devam Edecek... By VurGuN

King_Wolf Security Pages dedi ki...
27 Eylül 2009 12:53

çok haklısın vurgun

madownzer dedi ki...
27 Eylül 2009 12:53

yahu arkadaş lamerlikle ne alakası var bunun töğbe estafurullah

Adsız dedi ki...
27 Eylül 2009 13:18

ByVURGUN ve Madownzer katiliyorum. // Madcap

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması