CHP'de 2. Sex kaseti

Yazar: King_Wolf Security Pages 1 Yorum 9 Ağustos 2010 Pazartesi
Arkadaşlar bıraz once bır haber sitesinde dolaşırken şoke oldum ardı arkası kesilmeyen bu videoları görmekten iğrenir oldum.Şimdi haberın doğruluğu konusunda bir bilgim yok haberi yayınlayan web sitesi doğruluğundan şüphe duymuyor.
Baykal kasetinin ardından CHP'de kılıçlar çekildi. Şimdi de Kılıçdaroğlu'na yakın bir isim olan Hamzaçebi'nin yatak odası görüntüleri internete düştü.
diye not düşmüş haber sitesi lütfen haberi okuyup yorumlarımızı eksiltmeyelim haberin asıl kaynağını veriyorum


Kaset'in diğer bölümleri yayınlanacakmış.Kaset şuanda websitede oynatılmakta...
Soruyorum kendime bunu yapanlar bizim seçtiklerimiz :S Doğruluğunu kabul etmek istiyorum birileri lütfen bu haberın yanlış oldugunu tespit etsin.
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 1 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
Unknown dedi ki...
15 Ağustos 2010 05:44

http://vimeo.com/14146917
http://www.facebook.com/video/video.php?v=123651091016706&ref=mf
http://www.youtube.com/watch?v=meanM63vN10 videolarınada buradan ulaşbilirler :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması