Türkçe için Türkiye için

Yazar: King_Wolf Security Pages Yorum Yap 24 Nisan 2010 Cumartesi
İnternette boş vakit bulamıyorum şöyle zaman ayırıp ne bileyim okey sitelerinde okey atmayı gerçekten çok isterdim bir türlü bu fırsatı elime geçiremiyorum o kadar bilgisayar başındayım sebebi sadece projeler ve araştırmalarım.Bitmek tükenmek bilmiyor o kadar geniş kapsamlı bir şey ki... Dershanede edebiyat hocamında tavsiyesiyle yeni bir sözlükle tanıştım gerçekten eğlenceli bir sözlükmüş.Türkçe'yi doğru bir şekilde kullanabiliyor bunun yanı sıra görmediğiniz bilmediğiniz kişiler entry ile ortam yaratıyor.Gerçekten sizede tavsiye ederim.Ayrıca sözlük artık bir aile olmuş geziler düzenliyor tv programların katılım listeleri hazırlıyor vs...
Zamanı olupta takılıcak yer arayan dostlarım için güzel bir mekan.Yönetici değilim ve en çaylak yazarım :) ama çok memnunum...

www.uykusuzsozluk.com
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıya yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan siz olun!
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması