Hacked by Hacker_Okan :))

Yazar: King_Wolf Security Pages 7 yorum 12 Nisan 2010 Pazartesi
Gençler bu gün kalkar kalkmaz okan abimiz denk geldi :D güne mutlu başladım ... Beni hackledi okan üstad hackleyişinden kareler....
3.resim tam belli olmamış görmek için tıklayınız : 3.images

Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 7 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
Hacker_Okan dedi ki...
12 Nisan 2010 07:58

HACKED BY HACKER_OKAN

th4bombeR dedi ki...
13 Nisan 2010 10:45

offF:D yine bir hacker_okan klasiği offf:D:D bu adam çok güldürüyor beni:D

ByMadcap dedi ki...
7 Mayıs 2010 14:55

king_wolf gardaş hacked by hacer_okan hackledi seni bak yukarıya :)

Adsız dedi ki...
9 Mayıs 2010 21:46

:D :D

Pit10 dedi ki...
21 Mayıs 2010 06:36

:D:D:D:D Kinq bunu çok aradın mı kanka sen yaa :D

King_Wolf dedi ki...
21 Mayıs 2010 07:00

o denk geldi kanka :)

Adsız dedi ki...
5 Eylül 2010 07:58

la olm bu okana hacker dien mallar warmı :))))
en hacker olacak olan lamerdir o :))))

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması