Artık hiç bir grupla alakam kalmamıştır.

Yazar: King_Wolf Security Pages 2 yorum 21 Mart 2010 Pazar
Arkadaşlar şuandan itibaren hiçbir site ile bağlantım kalmamıştır.Bütün sitelerden ayrıldım.Bu bilgilendirmede bulunuyorum çünkü ben ayrıldıktan sonra o site index vs atılıyor daha sonra King_Wolf hacklendi vs haberleri oluyor bu beni gerçekten sinir ediyor.
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 2 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
s3ssiz-cigLik dedi ki...
28 Mart 2010 07:33

Geri zekaLı seninle kim uğraşır ki ? Herkezin zamanı değerlidir. Senin gibi bi salakla uğraşıpta zamanını heba etmezler!. Mal herif :). Bi de onun yüzünden site hackleniyormuş Pehhh :))). Bizde yedik zaten :D. Yolal gerizekalı!

King_Wolf dedi ki...
28 Mart 2010 23:07

@s3ssiz-cigLik
Oğlum beni sanalda çekemeyenlerden bir ordu kurulur o ordunun içinden bir neferde sensin baksana :)) kim olduğum ortada benim ben vurmuşum alem inlemiş ne ötüyorsun kişiliksiz kişiliksiz?

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması