Facebookta arkadaş nasıl silinir?

Yazar: King_Wolf Security Pages 4 yorum 28 Şubat 2010 Pazar
Merhaba sevgili okurum;
Sizlere facebookta arkadaş nasıl silinir onu anlatmaya calışacağım.Bir arkadaşımın başına geldi bende facebook kullanıcısı olmadığım için biraz zorlandık.Yeni temasında arkadaş silmekte zorlanan arkadaşlar için konumuza direk gireyim yapacağımız olay çok basit işlem sırasını takip edelim :
1- Arkadaşınızın profiline girin
2- Sayfanın sol alt kısmına gelin arkadaşınz sizi onayladıysa orada arkadaşlıktan çıkar yazısı gelecektir.Eğer onaylamadıysa yani onay bekliyorsa engelle yazısı vardır.İşlem bu kadar (:
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 4 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
E-demir dedi ki...
12 Mart 2010 03:44

Tüm arkadaşlar menüsünü bir türlü bulamadım. :)

King_Wolf dedi ki...
13 Mart 2010 03:25

@Erdemir
Yeni temada o bölüm bulunmadığı için bu konuyu açma gereği duydum kardeşim.

merve dedi ki...
28 Kasım 2010 10:01

bu hiç işe yaramıyoor yanlışlıkla kabul ettisek ne olacak x(

Adsız dedi ki...
28 Kasım 2010 10:03

bu yazı işime yaramadı lütfen yanlışlıkla kabul ettiğimiz kişiyi nasıl siliceğimizi söylermisin teşekkürler

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması