zAMınıza Korum

Yazar: King_Wolf Security Pages 5 yorum 24 Ocak 2010 Pazar


Levent Kırca'nın olacak o kadardaki zamınıza korum skecini her defasında izlemekten zevk duyarım.Günümüzde iktidarın uyguladıgı tekeli batırma politikasına hepinizin bildiğini biliyorum.Tekel işcilerine yapılan bu haksızlıkların ve sigaranın fiyat artımıyla birlikte sigara üreten firmalar artık batmak üzere.Şu şekilde düşünelim sigara 10 lira olduğunda içmeyecek misiniz? Bunu yapabilicek olan kişiler zaten sigarayı bırakabilmeye meyimli kişilerdir ki zaten bırakmaları en doğrusudur ama bırakamayanların gözünden bakarsak biz ne olursa olsun o sigarayı içeceğiz.Az içeceğiz bu teoremi kabul ediyorum.Ama arkadaşlıklar arasındaki güven azalıcak.Örnek vereyim artık arkadaşlarınıza yalan söyleyeceksiniz sigaran var mı kanka ? Yok sadıç. O gider gitmez bir tane telleyeceksiniz ve yakalandıgınızdada size kırılıcak buda topluma soğukluk kazandıracak.Toplum arasında anlaşmazlıklar,iç çatışma çıkacak vs vs... :P Bu yüzden Levent abimizin dediği gibi 
zAMınıza Korum :)


En boktan sigara olmuş 4,5 lira
Kafa buluyorsunuz bizlerle adeta
Amacınız nedir sizin söyleyin bana
Zam yapanların götüne girsin MARLBORA


Bizim hacı bakkal açmıyor veresiye
Sigara içmeyince dönerim deliye
Zamlardan dolayı artık çıkcaz sinyale
Zam yapanın götüne girsin kısa LM


Eziyet ediyorsunuz tiryakilere
Sigara içerim içmem bundan size ne?
Tütün yasağını anladık bu zam niye
Zam yapanın götüne girsin MALTEPE

Böyle yaparak çektirirsiniz eziyet
Bu yaptıgınız zamlar harbi rezalet
Sizde yok mu söylesenize hiç adalet
Zam yapanların götüne girsin PARLAMENT


Bu gidişatla yerden topluyacaz izmarit
İzmariti yakmak için lazım bir kibrit
Onada zam gelecekmiş ya bi siktir git
Zam yapanların götüne girsin DİNAMİT:)



 

Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 5 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
61Tugi dedi ki...
24 Ocak 2010 12:37

izledim süper bişe zamcıklar var :D

61Tugi dedi ki...
24 Ocak 2010 12:43

şiir yazdım dedin banane şiirden diycektim okudum süper tabi sen yazdıysan :D

Adsız dedi ki...
24 Ocak 2010 12:45

Zam ßeni Pek Alakadar etmiyor :D O yüzden Çok Rahatım :-)

Adsız dedi ki...
24 Ocak 2010 12:54

Şiir 10 uzerınden 10 :)

Adsız dedi ki...
30 Ocak 2010 03:51

Şiir mükemmel haklısın abi makaleni beğendim çok süper.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması