Linux DOWN! ( Linux Server Deface Taktikleri )

Yazar: King_Wolf Security Pages 1 Yorum 2 Ocak 2010 Cumartesi

Linux Server'ı Deface etme yöntemlerini anlattigim videolardan olusmaktadir.Çeşitli bypass yöntemleri mevcuttur. Daha fazla aciklama yapmayacagim ...

Not: Bu video aylar önce cekilmisti.Bir eski dostun ricası üzerine yayina gecmemisti bu yüzden yeni yöntemleri eklenmemiş haldedir.Bi kaç kendini bilmez bu videoları yeni mi yayınlıyorsun diyeceğini bildiğim için onlara şunu söylüyorum bu videolar bilmeyenler için hazirlanmiştir.Bana bunlar eski diyip laf atmaya calismayiniz.Kendini bilmezler için söyledim bunları


Link
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 1 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
Adsız dedi ki...
10 Nisan 2010 06:49

indirme linki bozuk dostum

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması