Wordpress BombeRtha Template

Yazar: King_Wolf Security Pages 2 yorum 12 Aralık 2009 Cumartesi

Merhaba sevgili okur,
Webmaster bir arkadaşım tarafından kodlanmış wordpress bir temayı sizinle paylaşmak istiyorum.Gerçekten grafikleri doğru yerlerde kullanıp hoş bir wordpress teması çıkarmış.Kullanışlı olmasına karşılık göze çarpan hata yok yazı ve grafikler ortalanmış bir şekilde mükemmel ötesi 
Temayı indirmek için :

Download
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 2 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
th4bombeR dedi ki...
12 Aralık 2009 02:44

koyduğun için saol:)

King_Wolf Security Pages dedi ki...
12 Aralık 2009 04:49

Önemli değil gerçekten güzel kodlamışsın :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması