Dolandırıcılıkda Son Olay

Yazar: King_Wolf Security Pages 7 yorum 13 Aralık 2009 Pazar
 
Merhaba Sevgili okur ;
Gün geçtikce artan dolandırıcılık olaylarının üzerine bir yenisi eklenmiş üstelik bu dolandırıcılık tipi sadece fakirler üzerine kurmacalanmış bir olaydır.Dolandırıcı geliyor ilk önce kücük yerlerdeki insanlar içinden durumu iyi olmayan + yetim + öksüz kişileri belirliyorlar daha sonra evlerine gidip onlara teyze benim annem vefaat etti biz yurtdışında kalıyoruz yardıma ihtiyacı olanlara yardim ediceğiz bu yüzden rahatsız ettik yalnız teyze size 500 euro vericeğim siz bana 200 lira vericeksiniz çünkü daha dağıtacağım yerler var diyor ve 200 lirayı alıyor pero brasil vb. ülkenın 500 lirasını verıyor dolardan farkı yok gibi geliyor hele fakir birisi için velinimet gibi geliyor ama iş bozdurmaya geldiğinde paranın geçersiz oldugunu anlıyorlar ülkemizdeki 500 peru parasına karşılık 1 lira veriliyor sevdiklerinize duyurun bu olayı hele fakir kişiler varsa özellikle uyarın parayı alsınlar ama üste para istediklerinde verebilicek paramız yok desinler :)




Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 7 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
ByMusti dedi ki...
13 Aralık 2009 04:47

Usta Bole Serefsizler Gercekten Varmı Ya Musluman Bir İnsan Nasıl Baskasının Parasına Malına Goz Koyar Harbı Serefsizlik Yaptıkları

Adsız dedi ki...
13 Aralık 2009 04:48

Vay anasını şerefsizler işleri büyütmüş. Mantıklı ama şerefsizler işte..

King_Wolf Security Pages dedi ki...
13 Aralık 2009 04:49

var kardeşim var şerefsiz dolu bu ülkede

Unknown dedi ki...
13 Aralık 2009 04:50

Şerefsizlik. Ama Kafama Yatmadı Değil Hani :D

th4bombeR dedi ki...
13 Aralık 2009 07:11

kafaları anca şeytanlığa basıyo:D

SonKralice dedi ki...
13 Aralık 2009 10:14

Ilginc :D

King_Wolf dedi ki...
14 Aralık 2009 02:20

@SonKralice
Ilginc:D
---
Katılıyorum :P

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması