2010 Polis Meslek yüksek okulu ve sınav sonuçları detaylı bilgi

Yazar: King_Wolf Security Pages 1 Yorum 22 Haziran 2010 Salı
 2010 Polis Meslek Yüksek okulu ilk olarak baraj puanını 300,000 olarak belirledi daha sonra yeterli sayıda başvuru sayısı tutmadığı için puan barajını 280,000 ' e düşürdü.Başvuracak olan adaylar ön başvurusunu yaparak bölge okullarına ön mülakat sınavına gittiler.Daha sonra bir kısım elemeler gerçekleşti ve sınav yerleri belirlenen adaylar 3 temmuz tarihinde okullarında girecekleri sınava hazırlanacaktır.Sınav sonucu çeşitli internet sitelerinde yayımlanan ve ortalama 90 net ve üzeri yapanların girdiği Pmyo  bu sene 10.000 aday alacağı için bu baraj muhtamelen 85 net'e kadar düşecektir bu netler doğru bir tablo oluşturmaz bakarsınız 50 net ile alım yapılır bir de bakmışsınız 100 net ile alım yapılacaktır.Siz morelinizi tutabildiğiniz en üst seviyede tutmalısınız.Sınav sonrası asil adaylar intibak eğitimine alınıp orada daha ağır bir elemeden geçeceklerdir.Yedek adaylar için geçen yıl yedek 900 lere kadar geldi umudunuz tükenmemeli sabırla beklemelisiniz.Sınavda başarısız olan adaylar bir sonraki sene için biraz daha avantajlı olmakla beraber azimli davranmalı durumunda kazanacaklardır.Özellikle genel yetenek ( matematik ve türkçe) konusunda başarılı olmak yetmemektedir.Bu sınavda Anayasa,Güncel konular,Tarih ve Coğrafya çok büyük etkiye sahiptir.Her bireri 12şer sorudan oluşmaktadır.Benim adaylara tavsiyem anayasa çalışırken 82 Anayasa'sına biraz daha ağırlık vermeleridir çünkü ilk yıl hazırlandığımda ben Anayasaya çok büyük zaman harcayıp diğer dersleri yaparım düşüncesiyle gittiğim için başarısız oldum.Sorulara bakarken detay aramayın en basit haliyle değerlendirin.

Sınav sonuçları Ösym'nin kurumsal web sitesi olan www.osym.gov.tr uzantılı url'sinden ulaşabilirsiniz.

Tüm adaylara başarılar dilerim yorumlarınızı esirgemeyin , kazanan adaylar yorumlasın ki tebrik edelim ...
Takipçi kalmanız dileğiyle
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 1 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
Adsız dedi ki...
5 Temmuz 2010 06:11

şimdi baktım 106 netim var bakalım gelicek mi :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması