JANU Sınavım ve Detayları

Yazar: King_Wolf Security Pages 6 yorum 25 Nisan 2010 Pazar
Arkadaşlar bu gün itibariyle sınavlarımdan birini daha fetih etmiş bulunmaktayım.Aslında sınav öncesıne kadar hiç heyecan yoktu içimde sınav başka bir ilde olduğu için sadece yolda arabayla giderken biraz heycan bastırdı onunda sebebi gelecek kaygısı olsa gerek.Sınava girdik işte 100 soruluk 120 dakikalık klasik kpss türü bir sınavdı.İlk olarak katıldığım için tabi tecrübe eksikliği vardı birazda sınav oncesınde 110 sorudan bahsediliyordu kitapçıkta 100 soru görünce bir anda şok oldum bütün çözdüklerim boşa gitmiş gibi bir heyecan bastırdı sonra başımızdaki yetkiliye danıştım sınavın 100 sorudan ibaret olduğunu söyleyince rahatladım tabi orada 1 dakikalık bir zaman kaybım olmadı değil suyumdan yudumladım ve tekrar geriye döndüm çok önce bitti sınavım bilmiyorum herkes için aynımı ama benım için biraz basitti sınav.Tabi sınavın basitliği önemli değil çünkü sınırı yine biz öğrenciler belirlediğimiz için herhangi bir yorum yapamıyorum.Açıkcası Türkçe kısmında 30 soru vardı ben fulledim tahminen.Matematikten 30 soruda 5 boşum vardı o boşlarıda sonra boş bıraktığım için çok pişman oldum.Çok basitmiş hatta bir geometri sorusu vardı soruyu sonra tartışırken çözümünü kafamdan buldum kalem kağıt oynatmadan neyse niye nasip neye kısmet derler boş kalsın o 5 soruda :) Tarih kısmına gelince gerçekten tarih çok bilgi sorusu sormuşlardı bence bu sınavda dökülenlerin çoğu tarih yüzünden olucaktır o kervana inşallah katılmayız benimde tarih kısmı berbat geçti :) Coğrafyadan 1 boş var ve gerisini fullediğimi düşünüyorum arkadaşlarımla aynı şıkları işaretlemişiz tabi 3 kişi aramızda değerlendirdiğimiz için yanlış üçümüzünde yanlış çıkardığı soru varsa oradan gelir yanlış son olarakta anayasadan sadece 1 sorudan emin değilim 3 arkadaş üçümüzde farklı cevaplar vermişiz velasıl kelam bu sınavda bitti gitti artık kazanır gidecekse hayırlısıysa olsun eğer benim için hayırsız sonuçlar doğurucaksa inşallah olmaz bir başka arkadaşım için hayırlıysa onunkisi olur.Artık önümüzdeki maçlara bakacağız 
Önümüzdeki maçlar : 
Lys 3 , 4 , 5 ,6 ... KPSS , PMYO , 
Atlattığım sınavlar : Ygs , Janu
Dualarınızı bekliyorum unutmayın dualar müşterektir.Dua eden etmeyen herkes yaşamı boyunca hayırlı günler geçirir inşallah. 
Selametle
Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 6 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
Adsız dedi ki...
25 Nisan 2010 13:12

senin gibi salak biri çalışsa nolur.malın tekisin boş boş malak mala dolaşırsın işte. :D sözde ağır abi takılan malın birisi halbuki:D umarım birşeyler öğrenirsin. hiç bişey bilmediği halde kendi kendini kandıran ahmak.

King_Wolf dedi ki...
25 Nisan 2010 13:50

Adsız soyadımı mı taşıyorsun? ( buradaki imgeyi anlar mısın bilmem ama )

bu kadar bilgiye nereden sahipsin

eSKiSiBeN dedi ki...
25 Nisan 2010 13:51

Hayırlısı olsun kardeşim. İnşallah istediklerine ulaşacaksın.

MadHunteR dedi ki...
1 Mayıs 2010 03:26

Barış'ım ALLah yoLumuzu hayretsin kardeşim :)

Adsız denen şahsiyetsiz neyin peşindesin sen ya:S acizLigin Lüzumu yok.Adam oLun ya..

King_Wolf dedi ki...
2 Mayıs 2010 02:12

öyle ismail'im öyle :) ecmain...

Adsız dedi ki...
25 Mayıs 2010 10:22

janu sınavından hiç haberim yoktu bilsem bende girerdim.neyse kpss ye bakıcaz artık.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması