Zıvanadan çıkanlara ibretlik anılar

Yazar: King_Wolf Security Pages 10 yorum 27 Ağustos 2010 Cuma
Bu aleme başladığım günden bu yana şöyle adam akıllı 3-5 kişiye rasladım.Yalan,dolan,yüzsüzlük,eziklik,lamerlik,salaklık,yalakalık  bunları bireysel olarak son seviyelere getirmiş çoluk çocuk topluluğu gruplarda var tabikide.Her şey açık ve net olarak objektif bir şekilde gündeme gelsin madem kaypak kaypak arkadan laf atmalar anne bacı karıştırmalar vesaire onlar ancak size yakışıyor biliyorsunuz bunu..

Deadmaster bu veled gerçekten adınız gibi emin olun hiçbir şey bilmeyen aptal bir webmaster'ın teki milletin taşşaklarını yalayarak botnet ağına ortak olmaya calışan porno siteleri açıp oralardan reklamlardan para kazanmaya calışan bir zina mensubu.Siz bunun hackten anladığını mı düşünüyorsunuz?Eskiden herşey kolaydı genç kardeşlerim serverlara girmek, girdiğinde onlara root atmak 1 exploit bütün serverlara yettiği dönemlerde bu geri zekalı root'dan anlamadığı için tek tek siteleri hackleyip konular açardı el emeği göz nuru diye :) biz psikolojide buna bastırma metodu diyoruz.Root nedir bilmiyorum demek yerine el emeği göz nuru demek mantığına yatıyordu çünkü.Arkadaşlar ben bu arkadaşın server'a girip web site bastığına hiç bir zaman şahit olmadım olamayacağımda bu arkadaş onun bunun logladığı shellerin şifrelerini taşşak yalayarak elde edip oraya buraya çocukca index atmakla yetinen ve bır başka grup buna kafa tuttuğunda burayı hackleyelim king ancak sen bunu yaparsın diyerek bana gelen bir insan :) Geçmişi var evet ayyıldız timde beraber çalışmıştık geçmişine laf etmem zaten bu zıvanadan çıkan veled yanındaki sıpanın yüzünden çıktı =)) hep içimde tuttum ne kadar rezil kepaze birisi olduğunu deadmaster.Local-root.org'un reglenme olayına eminim can atmışsındır yine küçük bir veled domain süresinin dolduğunu fark edip bu seviyesiz kişiye koşmuş." Abi king_wolflerin domainin süresi bitmiş bende credi cartı var hemen regleyelim istiyorsan " gibisinden tabikide bu deadmaster bunu ezikcede olsa yapmalıydı çünkü ben onların domainlerine çakmıştım ve ancak bu şekilde karşılık verebilirdi başka fırsatı olmayacaktı hemen kabul etti zevkle...
Domainin reglenmesi sizin kalitenizi ortaya serdi ve ben bundan açıkcası çok memnun oldum çünkü çokta önemli değildir domain bizim için ne değişti yani bir başka msn açtım çöplükten kurtuldum adam gibi adamlar ekli şuanda sadece buna ve sizin ezikliğinizi göstermeye yaradı =) Dead kendine gel neydim ne oLdum de bence çünkü çok küçüldün ezikliğin doruğa vurdu yazık ediyorsun kendine çoluk çocuğu örgütleyip bana küfür etmeleri karşılığında rütbe verme teklifleriyle gelme karşıma senden sadece 1 kere adam gibi hack istedim sadece 1 kere doğru düzgün bır hack yap bunu istedik yani ama beceremedin yine malesef...

Demonter bu çocuğu Wiwaro'ya sorun ekibe almazdım yemin ediyorum sadece Wiwaro'nun akrabası diye aldım yoksa ezik oldugunu biliyordum çok kişi söylemişti sen gibi birisinin yanında böyle eziklerin admin olmasına çok şaşırdık demişti.Sonraları benim sınavlarımdan dolayı yönetimi deadmaster ve demonter'e bıraktık.Demonter server kirasını ödemeyi kabul etmiş çünkü geri zekalı mahluk para karşılığında adını duyurmak ıstıyordu. Bakın arkadaşlar ben bu çocuğun hack adına hiçbir şey bilmediğinin garantisini veririm.Bir hedef sitenin whois ile hackleneceğini sanan zavallı bu çocuk :)

Deadmaster'ın bana yalakalık yaptığı anlardan 1 kare sunuyorum devamını getirdikleri sürece o ezikliğin anlarını videolamıştım gülmek için iyi ki videolamışım gerekli gördüğüm zamanlarda paylaşacağım videoları demonter ne kadar geri zekalı sizde görüceksiniz =))

Yazıyı paylaş:  
StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Yahoo TechnoratiReddit Google Twitter Friend Feed Facebook

Etiketler:
Bu yazıda 10 yorum var. Yorum yapmak istiyorsanız tıklayın!
MadHunteR dedi ki...
27 Ağustos 2010 11:39

HayırLısı...

Protestan dedi ki...
27 Ağustos 2010 11:40

bu adamlara küfretmeye bile eriniyorum. yorma beni barışımm...

King_Wolf dedi ki...
28 Ağustos 2010 07:05

hayırlısı :)

LifeSteaLeR dedi ki...
28 Ağustos 2010 14:46

kimin ne olduğunu herkes biliyor hacı.sende göstermesen gerçek yüzlerini kimse görmeyecek.

Adsız dedi ki...
29 Ağustos 2010 04:05

şerefsiz adi köpek oğlu köpek seni sen o kadar köpeksinki yıllardır dost dediğin adamın görüntülerini almışsın sana baban yok diye küfür etmiyordum bu saatten ananı avradını sikeyim senin oruspu çocuğu sen bu saatten izle


Sen Şehit Olsan Şehitlik Mertebisine Girmezsin Şerefsiz Adi Köpek

King_Wolf dedi ki...
30 Ağustos 2010 15:09

o hacklediğimiz dediğiniz sitelerin ne kadar ezikce alınan mirrorlar oldugunu biliyorsunuz adi köpekler =) benım indexim sitenizde dururken zone-h'a mirror-h'a gidip taşşak mı yaladınız deyuslar videoları vesaire hepsi elimde barış bizi hackledi abi valla sil gözünü seviyim mirrorları sil yoksa biz zaten rezildik bu indexler sayesınde kepaze mı olduk dediniz kimden oldugu belli olmayan dürüst evlatlar ?

Ayrıca şehitlik mertebesine erip eremeyeceğimi bırakın ALLAH bilsin :) Siz gibi çarşıda karıya kıza laf atıp mal mal pc başında ömrümü geçireceğime ÜLKEM İÇİN ONURLU OLAN MESLEĞİ SEÇTİM BEN.Kur'an yüzü açtınız mıda şehitlik mertebesine dil uzatıyorsunuz? Kaç kere kur'an okudunuz düdüğünüzü öttürüyorsunuz? Siz karı kıza laf atarken ben kur'an ı okuyup namazımı kıLıyordum şerefsiz insanlar kaç kere dua ettiniz ülkeniz için ötüyorsunuz şimdi burada ?

Adsız dedi ki...
30 Ağustos 2010 15:14

King_Wolf gibi dürüst sağlam bir adam çok zor bulunur bu alemde

c0ld dedi ki...
19 Eylül 2010 05:51

seLamın aleyküm babacan google ziyaretçisiyim msn logları ilgimi çekti deadmaster adındaki şerefsiz i iyi tanıyorum sürekli çevremde gezen lamerin birisidir . kendisi wordpress akısmet açığı ile bir kez lamerlik yaptı . sonra sağda solda lafını edip duruyormuş ihtilal.in sanırım grupları blog un ilgimi çekti hoşçakal Kardeş bende maltepeden bu arada bostancıymışın galiba :D cold2003@hotmail.com dost olmak istersen herzaman online im iyi çalışmalar

wordpress-tr dedi ki...
27 Eylül 2010 11:02

ya ben herzaman diyorum bu adam alnının teriyle 1 kere servere girsin bende sanalı bırakmazsam musti deilim =))

adama diyorum nasıl hackledin serverdan dior =))
diyorum serveri gecerken bi videoya alda görelim :D yok aga adam olmaz bu

Adsız dedi ki...
4 Aralık 2010 19:38

kanka bunlar hala yaşıyor mu ya :D ama yazdıklarını okudum harfiyen hepsine katılıyom şerefsizlerle bir işe başla sonrada senin fikrinle seni siksinler orospu evlatlığından başka hiç birşey değil linuxdan anlamayıp ona buna linux aşması için dilenen adamdan başka hç birşey olmaz sen kendine bak başkası ne sik yiyorsa yesin sikinde olmasın barışım ben mustafa 5-6 yıllık arkadasın bilirsin :D

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemeyiniz, sizin de bu yazı hakkındaki düşüncelerinizi belirtme hakkınız var.
Lütfen yorumlarken, kişi ve kurum haklarını zedeleyici kelimeler kullanmayınız!

: ) -> :) , : D -> :D , : P -> :P ,
: ( -> :( , ; ) -> ;)

Hakkımda

Fotoğrafım
6 yıldır hack ve security alanında yoğunlaştım.Bir çok şey gördüm geçirdim son günlerime yakında sizleri bilgilendirmek amacıyla açtım bunu
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması | iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması